Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

the quiter you become the more you are able to hear.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

...και ωραίες φωτογραφίες !

Ανώνυμος είπε...

quiet people have the loudest minds

Ανώνυμος είπε...

ναι αλλα εμενα ο μπουκοφσκι ας πουμε, ξερεις τι βαβουρα κανει αν θελει να του πω κατι

(να τι πρεπει να κανεις πριν πας για υπνο: να αποδειξεις οτι δεν εισαι ρομποτ! η δυνατοτητα μου να διακρινω περιπλοκους χαρακτηρες δεν εφτασε ποτε να με πεισει για το οτι ειμαι ζωντανος. μιλαω που και που στο τριτο προσωπο, στον πληθυντικο, με αρσενικο, μα ειχα πει οτι θα τα κοψω μαζι μ αυτα και τις υπεκφυγες και θα μαι παντα εγω- και ας μη μου βγαινει ουτε η μια ουτε η αλλη κατασταση σε *blinks and laughs* καλο- η παρατηρηση παραμενει ευστοχη, ανεξαρτητα με το τι φτανει την εκαστοτε μερα για να καθησυχαστω οτι ειμαι ανθρωπινος. faire l'affaire.) αλλα βλεπεις, μαλλον μιλω πολύ.